Motorrijden is ons streven

Reageer op: M.C. Mios (forum)

Home Forums Algemeen M.C. Mios (forum) Reageer op: M.C. Mios (forum)

#2231
theo
Moderator

Beste Mios leden,

Binnenkort, in juni, staat de jubileumrit in de agenda, 7 dagen genieten van het geen we het liefst doen, motorrijden!

Wat is er mooier dan met elkaar ontbijten, de zon zien opkomen en weten dat je weer een dag mag rijden door prachtige landschappen, bocht na bocht op strak asfalt.

Onderweg gezamenlijk een koffie met iets lekkers, fijn lunchen met elkaar en s’avonds staat het eten voor ons klaar. Na afloop een biertje en sterke verhalen ( zonder moeder de vrouw, ssstt )

Als je dit zo leest is het toch een feestje, ik doe dit vanaf 1998, heb drie keer moeten overslaan, helaas. Elk jaar weer verheug ik mij op deze week, lekker met elkaar op pad en volop genieten.

Wat mij alleen elk jaar verbaasd is het aantal deelnemers, Motorrijden Is Ons Streven, als dat ons motto is dan mag je er toch van uitgaan dat er een wachtlijst is, niets is minder waar.

We hebben dit jaar een jubileum, 45 jaar Mios een prachtige club waarvan we allemaal onderdeel uitmaken. Ik wil een ieder oproepen om deel te nemen aan deze bijzondere Tour.

Ja het zijn lange dagen, veel kilometers en het lijkt wel op werken…..maar Motorrijden Is Ons Streven, toch??

Laten we er dit jaar iets speciaals van maken, samen met elkaar, zo is ook de club groot geworden.

45 jaar Mios, we moeten toch met minstens 45 mensen op pad kunnen gaan, laten we onszelf uitdagen, een ieder bepaald of hij/zij meegaat maar probeer ook iemand anders te enthousiasmeren om mee te gaan.

Samen, met elkaar, saamhorigheid, verenigingsgevoel, dit alles komt samen in een woord, MIOS.

Ik weet dat Nico gek wordt als er zoveel meegaan, de Hotels zijn een uitdaging, dus laten we Nico gek maken en ervoor zorgen dat we als Mios een Hotel volboeken…..

Ik wil nogmaals benadrukken dat het fantastische dagen zijn, vraag het aan de trouwe deelnemers ze zullen je overladen met mooie verhalen, dat wil je toch ook meemaken.

Motorrijden is mijn streven, laat dat ook jou streven zijn en ga mee met deze Tour.

Ik weet zeker dat Nico mij op de hoogte houdt van het aantal deelnemers, wel met de tranen in zijn ogen………van blijdschap?

Tot zover mijn betoog en ik zie jullie in juni!

Een enthousiaste rijder. (Jaco Balder)

  • Deze reactie is gewijzigd 9 jaren, 2 maanden geleden door theo.