Motorrijden is ons streven

Reageer op: M.C. Mios (forum)

Home Forums Algemeen M.C. Mios (forum) Reageer op: M.C. Mios (forum)

#2417
Theo Ruig
Moderator

45e Friesland toertocht Mtc Noord

Vandaag de Friesland toertocht van onze vrienden uit Heerenveen gereden.
Het was bij mios altijd traditie om deze seizoen opener met een grote groep te bezoeken,
iets wat de laatste jaren wat minder was geworden, maar dit jaar weer eens een mooie opkomst. Na moderne berichtgeving op het forum Facebook vertokken we met 8 man vanuit het clubhuis en sloten er op Wieringen nog 4 man aan, het ouden Mios toergevoel kwam weer helemaal naar boven, wat mij betreft zijn dit soort dagen toch weer voor herhaling vatbaar, informatie hierover kunnen we nu mooi via het forum en Facebook met elkaar delen.

De Friezen hadden weer een geweldige rit uitgezet naar het noorden van de provincie, het was nog wat fris maar verder heerlijk motor weer, ook de fotograaf van Boezerooy was er weer bij zodat ik weer een mooie foto kon kopen van mijn nieuwe geweldige K1600GT.
Mannen allemaal weer bedankt voor de gezellige mooie dag.

Theo Ruig

Volgende week natuurlijk de MIOS Rit, de weerberichten zien er goed uit en de Mios Rit Commissie is er helemaal klaar voor, schrijf je nu alvast online in op deze site (gemakkelijker voor ons om te verwerken) dan krijg je als Mios lid op zaterdag avond de route over de mail.

Groetjes Theo Ruig

  • Deze reactie is gewijzigd 9 jaren geleden door Theo Ruig.