Motorrijden is ons streven

M.C. Mios (forum)

Home Forums Algemeen M.C. Mios (forum)

19 berichten aan het bekijken - 134 tot 152 (van in totaal 166)
  • Auteur
    Berichten
  • #3270
    @rie
    Deelnemer

    Ik er geen reet van begrijp waarom mijn foto’s er niet op staan 😥

    #3276
    @rie
    Deelnemer

    Dus wel :wacko:

    #3279
    Poerewoerus
    Deelnemer

    Waarom staat de Pinsterweekendbestemming 2016 met het adres niet op het Programma en wel dat van 2015 ?

    #3523
    Poerewoerus
    Deelnemer

    Het Succes van MIOS he dit forum ! Niks geen CRT Niks geen Septemberweekend !
    Nou,eeeh veel succes met dit forum !

    #3524
    @rie
    Deelnemer

    Het is natuurlijk niet de taak van het bestuur of vsn een organisator om dingen op het forum te zetten

    Het forum heeft als doel om de communicatie tussen de leden opgang te brengen.

    Dat dat niet gebeurd kan je de forum beheerder niet in de schoenen schuiven.

     

    #3525
    Bram
    Deelnemer

    Helemaal met je eens @rie. Op een digitaal forum kunnen mensen met verschillende mening met elkaar in discussie gaan. Het woord forum is gebruikt vanwege de functie die een forum in de Romeinse tijd had: dit was het centrale dorpsplein waar de inwoners discussieerde over allerlei zaken en de nieuwste roddels uit wisselde.

    #3526
    theo
    Moderator

    het CRT kon je terug vinden op de rubriek evenementen

    #3552
    GuzziJan
    Deelnemer

    Nee hoor, dit heeft nix te maken met de onlangs door Poerewoerus gestarte discussie, beste forum lezers.

    Maar …. denk aan a.s. zondag – de 18e QUATRO RIT

    Een prachtige toertocht in 4 delen door ons zo mooie Noord Holland.

    De weergoeroes beloven voor zondag een klein dippie in deze nazomer, dus je hoeft niet naar het strand, ideaal weer voor een daggie motor toeren!

    Wellicht had je al een uitnodiging per mail ontvangen, daarin zit ook een inschrijfformulier. Print het en vul thuis alvast in, lekker makkelijk voor zondagochtend.

    Tot zondag, ik reken op je komst!

     

    #3553
    Theo Ruig
    Moderator

     

    Paddo Rit 2016

    Voor de Paddo Rit lijkt het mij wel leuk om eens het oude Gemaal Beetskoog te bezoeken, http://www.gemaal-beetskoog.nl/index.html Het gemaal is nu gesloten maar je kan het op afspraak met meer als 10 personen bezoeken. Dus als je geïnteresseerd bent in oude oerdegelijke hollandse techniek geef je dan even op, dan kan ik kijken of dit gaat lukken.

    Opgave via Facebook https://www.facebook.com/events/178005272605431/ of een mailtje naar mij  [email protected]

    Groetjes  Theo Ruig

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 10 maanden geleden door Theo Ruig.
    #3574
    theo
    Moderator

    zie ook evenementen/classicdemorace

    Op een mooie zondag, 28 augustus jl., is de CRT Demo race weer gehouden op het circuit op het Industrieterrein Kooypunt in Den Helder.

    De organisatie vanuit MC MIOS en CRT was goed voorbereid en het evenement is goed verlopen.

    Er waren 104 deelnemers, 16 minder dan in 2015.  Het aantal bezoekers was ook aanzienlijk minder dan in 2015: te weten 425.

    Het financiele resultaat is om die reden ook minder maar nog steeds positief.

    De CRT Commissie beraadt zich over het doorgaan van het evenement in 2017. Het aantal leden van de commissie is minder geworden en vervangers hebben zich helaas nog niet aangediend.

    Om een indruk te geven van dit bijzonder motorgebeuren wordt je verwezen naar de site van CRT http://www.classicracingteam.nl  waar de uitslagen staan en heel mooie foto’s. 

    En op YouTube (CRT race den helder 2016) zijn enkele mooie films te vinden.

     

    Namens de CRT Commissie,

    #3839
    theo
    Moderator

    nog geen plannen voor een motor vakantie misschien dat onderstaand verhaal je op ideeën kan brengen:

    http://members.quicknet.nl/boshoff/europa2001.htm

    #3843
    Bram
    Deelnemer

    Inschrijven MIOSRIT kan vanaf dit jaar ook online. Ik ben benieuwd naar de reacties!!

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Bram.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Bram.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Bram.
    #3848
    Anoniem
    Inactief

    Gewoon ff doen, de route rijden en punten verzamelen. Tis net DE koffie. 🙂

    #3884
    Poerewoerus
    Deelnemer

    Wegkwijteritus, Ik werd net door André gebeld of ik het mailtje met het Miosrit routebestand effe door wou sturen. Oh, eh heb ik dat dan  ?  Nou , de mailbox doorgespit, enneh, Niks Nada. Zal het dus wel weggegooid hebben. Forum of de Side, altijd up to date. Daar word doorverwezen naar de ritpagina. O. kwijt? op de zoekmachine intikken. o. eh reageert niet.

    Heb André dus maar gemeld dat die Bram of Sjaak maar effe moet bellen, want hier ben ik de weg kwijt !

    #3938

    Het iszeker een jaar terug datik hier voor het laatst geweest  ben ,Ineke heeft  me er weer opgegooid. Volgens mij zij er weinig miossers die wat te vertellen hebben, Dit forum is volgens mij om te ouwehoeren. Dus mensen doe uw best.

    #3940
    Poerewoerus
    Deelnemer

    Gaan we doen Klaas ! Want we hebben je gemist vanavond. Evengoed BAR gezellig weest hoor ! Maar we hadden ook graag jouw mening hoord over dit forum ! Hillegaar RUK was de eenduidige reactie van de gezamelijke leestafel genoten !  Incl de vanavond aanwezige bestuurs en aanverwante MIOS hotemetoten ! Soo.  Waar was je Léon met jaarvergadering en Miosrit dit jaar vroeg Jan . Tja , de jaarvergadering gaat over geld, en daar weet het bestuur veel meer van dan Léon ! Dus geldelijk tegengas geven heeft geen zin. En geen toerboekie ingeleverd ? vroeg Bram.  Ja , echt wel ! Dat doet Léon al jaren op het MIOS facebook he ! Zowat iedere week over iedere Ducse kilometer ! Tja Léon gaat echt wel met zijn tijd mee he! Word alleen niet door de MIOS toercommissie zo gewaardeerd he ! Enneh, de Miosrit dan ? Tja Léon heeft echt z’n alternativen he , en dat Mios ritje rijden , komt ook wel weer goed als dat Léon zo uitkomt !  Maar de hele dag tuffen en eten en drinken van zijn Ducenclub moet die dat dan overslaan ? Echt niet ! zie Mios facebook voor mijn verantwoording. Tja , zo kan het ook MIOS ! Enneh , Bovendien heeft de voorzitter het aan zijn knalplofferitus met zijn Beemer ! Dus ook dat gaat Léon niet winnen met zijn ouwe Duc ! En medeclublid William komt ook niet met zijn Ducduvel . Maar met zijn sixsachte beemer suchte ! Had die een beetje tegengas kunnen geven doetie het niet ! Soo sonde he ! O, eh Dirk de pest in vanavond, hoorde dat Nico zijn Pan heeft ingeruild voor een echt FULL options Beemer 1000 XTC vol met carbon en Akraplofic opties behangen. Tja, Enneh,  Léon waarom schrijf je niks meer in de PIT vroeg Den Daas ? Tja, Léon gaat niet meer op lange Mios tenen staan ! ECHT NIET ! Jan . Dus dan hier maar effe ! Leest toch geen hond, tja Klaas misschien ?  Maar dat is geen hond, Mios , Toch ?

    #4072

    Woef   Leon.

    #4410
    Theo Ruig
    Moderator

    https://mcmios.nl/app/uploads/2018/01/DSCN6409.jpg        Ingezonden Foto

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Theo Ruig.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Theo Ruig.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Theo Ruig.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 6 maanden geleden door Theo Ruig.
    #4473
    Poerewoerus
    Deelnemer

    Vier gewijzigde/ weggehaalde reacties van Theo, Hoezo ? Druk met poetsen, schuren, verven , restaureren ?

    Of een doodgewone pekelfiets Theo ?

19 berichten aan het bekijken - 134 tot 152 (van in totaal 166)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.